Praktisch
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken kan vanaf 15u.
Kan ik online inchecken?
Als je je reservatie via de website van Accor hebt gemaakt, heb je de mogelijkheid online in te checken. Dit is zeker geen verplichting. Inchecken kan je ook gewoon vlot aan onze receptie doen.
Kan ik mijn bagage achterlaten indien ik wat vroeger ben?
De bagage kan je kwijt in onze bagageruimte.
Hoe laat moet ik uitchecken?
Uitchecken kan tot 11u.
Is een late checkout mogelijk?
Mits beschikbaarheid is een late check out mogelijk. Let op, hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn. Het supplement voor een late check out bedraagt gewoonlijk € 50.
Wat is de minimum leeftijd om een verblijf bij jullie te boeken?
De minimum leeftijd is 18 jaar. Bij minderjarigen vragen wij een toestemmingsformulier van de ouder of voogd.
Zijn huisdieren toegelaten?
Eén groot huisdier of twee kleine huisdieren zijn toegelaten.
Wat is de meerprijs voor een huisdier?
Er wordt een supplement van € 15 per nacht aangerekend.
Kan ik parkeren bij het hotel?
Absoluut. Het hotel beschikt over een buitenparking en een ondergrondse parkeergarage.
Wat is de prijs om te parkeren bij het hotel?
De parking kost €0,90 per uur, waarbij het eerste halfuur gratis is.
Kan ik parking bij het hotel reserveren?
De parking kan niet gereserveerd worden.
Zijn er laadmogelijkheden voor elektrische wagens?
Er zijn verschillende laadpalen aanwezig op onze boven- en ondergrondse parking.
Kan ik mijn fietsen veilig stallen bij het hotel?
Fietsen kunnen veilig gestald worden in onze ondergrondse parkeergarage.
Kan ik fietsen huren bij het hotel?
Fietsen kan je ter plaatse huren. Een halve dag komt op € 11, een hele dag op € 16. Fietsroutes kun je aan de receptie vragen.
Wat is het adres van het hotel?
Ons adres is Kustlaan 99 in 8380 Zeebrugge.
Hoe kan ik jullie contacteren bij vragen?
Via mail H8091@accor.com of telefoon 050/20.12.02
Vanaf welke leeftijd zijn kinderen betalend?
Kinderen zijn betalend vanaf 17 jaar.
Zijn er acties of promoties waarvan wij kunnen genieten?
Zeker! Check hiervoor zeker onze website www.ibisstyleszeebrugge.be
Voorzien jullie een extraatje bij speciale gelegenheden (vb. jubileum, verjaardag, Valentijn…)
We proberen onze gasten bij speciale gelegenheden altijd extra in de watten te leggen. Voor bijzondere verzoekjes kun je ons altijd een mailtje sturen (H8091@accor.com) of even bellen (050/20.12.02).
Kan ik een cadeaubon kopen?
Dat kan zeker. Hiervoor kun je terecht op onze website www.ibisstyleszeebrugge.be en klik door op ‘cadeaubon’.
Wat moet ik doen als ik na mijn verblijf iets vergeten ben bij jullie?
Als je iets vergeten bent na je verblijf, kun je ons altijd contacteren. Als we het verloren voorwerp terugvinden, sturen we dit op naar het gewenste adres. Let op, eventuele verzendingskosten zijn zelf te betalen.
Kan ik dezelfde kamer terug reserveren bij een volgend verblijf?
Je kunt steeds jouw voorkeur opgeven. Mits beschikbaarheid, geven wij steeds de gewenste kamer.